Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  چطور اقامت اسپانيا را بگيرم؟ چطور اقامت اسپانيا را بگيرم؟

saheleaftab

چطور اقامت اسپانيا را بگيرم؟

چطور اقامت اسپانيا را بگيرم؟

اسپانيا يكي از زيباترين كشورهاي جهان با چشم اندازي آرماني و فوق العاده براي سرمايه گذاري، تحصيل، كار و به صورت كلي اقامت در اروپا است. در سال هاي اخير خيل زيادي از علاقمندان به مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت اروپا به دنبال راه هايي هستند كه بتوانند اقامت اسپانيا را دريافت كنند.

اقامت اسپانيا مي تواند شروعي تازه براي يك زندگي فوق العاده باشد. آب و هوايي عالي، كشوري بي حاشيه، امن يا ضريب امنيت بالا و جرائم بسيار پايين و مهم تر بازار كار خوب، دانشگاه هاي بسيار معتبر و طراز اول در دنيا و با زير ساخت ها و سود ددهي فوق العاده در بازار سرمايه گذاري است.

بنابراين اگر به دنبال اقامت در اسپانيا هستيد بايد شرايط خود را بررسي كنيد و اگر هر يك از شرايط زير را داشتيد براي اقامت در اسپانيا مي توانيد اقدام كنيد:

1-    اگر از پدر و مادر اسپانيايي به دنيا آمده باشيد و يا خون اسپانيايي در رگ هاي شما از طرف اجدادتان باشد شانس دريافت اقامت اسپانيا را داريد. هر چه اين ويژگي خوني نزديكتر به شما باشد راحت تر مي توانيد مقيم اسپانيا شويد.

2-    اگر دانشجو هستيد و يا به دنبال تحصيل در دانشگاهي معتبر در اروپا هستيد تحصيل در اسپانيا را مي توانيد انتخاب كنيد. دانشگاه هاي دولتي و خصوصي در اسپانيا پذيراي دانشجويان داراي شرايط مناسب مي باشند. مهم تر اينكه بعد از 5 سال تحصيل در اسپانيا از طريق اقامت تحصيلي اسپانيا مي توانيد اقامت دائم اسپانيا را درخواست دهيد

3-    افراد جوياي كار در صورت داشتن تخصص و يا دانش بسيار زياد در حوزه هاي علمي و تخصصي مي توانند شانس خوبي براي يافتن كار در اسپانيا و اقامت كاري در اسپانيا باشند. لازمه اقامت كاري در اسپانيا اين است كه بتوانيد يك كار در اسپانيا پيدا كنيد و يا از يك كارفرما پيشنهاد كاري داشته باشيد. از اين طريق نيز مي توانيد بعد از 5 سال اقامت دائم اسپانيا را دريافت كنيد.

4-    اقامت در اسپانيا با داشتن شرايط خود حمايتي. يكي از روش هاي جذاب اقامت در اسپانيا اقامت تمكن مالي اسپانيا است. در اين روش فرد با اثبات اينكه مي تواند هزينه هاي زندگي خود را در اسپانيا بدون اينكه نياز باشد در اسپانيا كار كند مي تواند اقامت تمكن مالي يا اقامت خود حمايتي اسپانيا را دريافت كند. از اين روش افراد مي توانند اقامت خانواده درجه يك خود را نيز دريافت كنند.

5-    اقامت از طريق سرمايه گذاري در اسپانيا برترين و بهترين راه اقامت در اسپانيا است. در اين روش بايد در اسپانيا سرمايه گذاري كنيد. روش هايي مانند ورود سرمايه به اسپانيا، خريد سهام و يا مشاركت و خريد ملك در اسپانيا از روش هاي اخذ اقامت از طريق سرمايه گذاري در اسپانيا است. لازم به ذكر است بهترين راه سرمايه گذاري در اسپانيا بريا اقامت دائم روش خريد ملك است. به صورت كلي روش سرمايه گذاري در اسپانيا تنها روشي است كه شامل گلدن ويزا و يا اقامت طلايي اسپانيا مي شود. در روش خريد ملك در اسپانيا به شرط خريد ملك با ارزش حداقل 500 هزار يورو سرمايه گذار مي تواند در مدت بسيار كوتاه و با كمترين مشكل اقامت دائم اسپانيا را دريافت كند. در اين روش نياز به تامين برخي از خواسته ها مانند زبان، تمكن مالي و يا كار نكردن در اسپانيا نيست و حتي بدون نياز به زندگي در اسپانيا مي توان اقامت اسپانيا را اخذ كرد.

با روش هاي فوق و برخي از روش هاي معقول و غير معقول ديگر مي توان اقامت اسپانيا را به دست آورد. اگر به دنبال اقامت اسپانيا هستيد بهترين راه را متناسب با شرايط خود انتخاب كنيد. در اين كار مشاوران ما به صورت رايگان شما را راهنمايي خواهند كرد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/24 ساعت: ۲۲ توسط:saheleaftab :